Baza Czarnych Vulkarów
Baza Czarnych Vulkarów |
Data zniszczenia: | 3956 BBY |
Lokalizacja: | Taris |
Funkcja: | Baza |
Ważne miejsca: | Garaż |
Przynależność: | Czarni Vulkarzy |
Baza Czarnych Vulkarów znajdowała się na dolnych poziomach planety Taris. Ten kompleks pomieszczeń służył za rezydencję gangu.
Budowa
Do wnętrza bazy prowadziły dwie drogi. Pierwsza, jawna, była dostępna od ulic dolnego miasta i pełniła rolę głównego wejścia. Jednak wstęp mieli do niej tylko członkowie gangu, a drzwi strzegło dwóch Vulkarów. Inna droga, bardziej niebezpieczna, była dostępna z poziomu Podmiasta, za kanałami, w których roiło się od rakghuli i patroli Gamorrean, a wejścia do bazy strzegł tam rankor.
Sama baza była podzielona na dwa poziomy - w pierwszym znajdowały się pomieszczenia techniczne, bar, kwatery, basen oraz zbrojownia, a na drugim garaż, w którym Vulkarzy przetrzymywali swoje ścigacze i śmigi. Znajdowało się tam też kilka stanowisk warsztatowych oraz pomieszczenie zabezpieczone drzwiami bezpieczeństwa, gdzie trzymano cenniejsze przedmioty.
Historia
Uwaga: Poniższa wersja historii jest jednym z możliwych wariantów wydarzeń z gry Knights of the Old Republic. Inne warianty znajdziesz w sekcji Alternatywy niniejszego artykułu.
W 3956 BBY w czasie kwarantanny planety nałożonej przez Sithów, na jej powierzchni utknęło kilku republikańskich żołnierzy. Byli wśród nich Carth Onasi i cierpiący na zanik pamięci Revan. Gdy dowiedzieli się, że Jedi Bastila Shan jest więziona przez gang Vulkarów, sprzymierzyli się z Ukrytymi Bekami, by ją uwolnić. Wpierw jednak musieli włamać się do bazy Vulkarów, by odzyskać skradziony przez nich prototypowy akcelerator. Revan z pomocą Cartha i Twi'lekanki Mission Vao dostał się do bazy dzięki drugiemu wejściu przez kanały. Gdy weszli do kompleksu, byli zmuszeni do zabijania wszystkich napotkanych Vulkarów i ich droidów wartowniczych. Gdy dostali się do garażu, w jednym z pomieszczeń trafili na Kandona Arka z obstawą, którzy strzegł akceleratora. Po krótkiej rozmowie doszło do walki, którą Vulkarzy przegrali.
Tu kończy się fragment historii zależny od wyborów gracza.
Siedziba gangu prawdopodobnie została zniszczona w czasie bombardowania planety przez flotę Sithów z rozkazu Dartha Malaka.
Alternatywy
Jeśli w grze Knights of the Old Republic gracz zdecyduje się współpracować z Czarnymi Vulkarami, ma za zadnie zabić wszystkich Beków znajdujących się w ich bazie. Takie rozwiązanie nie jest jednak zgodne z porządkiem Legend.
Źródła
- Knights of the Old Republic (Pierwsze pojawienie)