Battlefront II
Battlefront II |
Wydawca: | LucasArts |
Producent: | Pandemic Studios |
Data wydania: |
|
Gatunek: | FPS/TPS |
Ograniczenie wiekowe: | 12+ |
Platformy: |
|
Battlefront II to sequel gry akcji, inspirowanej popularnymi produktami spod znaku Battlefield 1942 i Operation Flashpoint. Stworzenie gry ponownie powierzono ludziom odpowiedzialnym w przeszłości chociażby za Full Spectrum Warrior i cykl Battlezone. Gra skupia się na zespołowych walkach na wielką skalę w świecie Gwiezdnych wojen.
Fabuła koncentruje się na militarnej rywalizacji między innymi Imperium Galaktycznego i Sojuszu Rebeliantów. Przejmujemy kontrolę nad konkretnym żołnierzem, uczestniczącym w przeróżnych akcjach zbrojnych. Bardzo istotny element całości stanowi zatem tryb multiplayer, obsługujący nawet 64 użytkowników. Istnieje też opcja zabawy jednoosobowej, znacznie rozbudowana w stosunku do części pierwszej (system nieliniowych misji z mocnym podłożem fabularnym).
Wirtualna rzeczywistość mieści 12 planet, wśród których znajdują się również ciała niebieskie (Mustafar i Utapau), doskonale znane z Zemsty Sithów. Walki toczą się jednak nie tylko na ziemi i w powietrzu, ale także w rozległej przestrzeni międzygwiezdnej oraz wewnątrz rozmaitych kosmicznych wehikułów (statek księżniczki Leii, Gwiazda Śmierci etc.).
Rzecz jasna w akcji, oprócz standardowej piechoty (sporo modeli broni ręcznej), oglądamy mnóstwo typów maszyn bojowych – np. klasyczne myśliwce X-wing i TIE Fighter, jak również potężne Gwiezdne Niszczyciele i zwinne frachtowce YT-1300. Ponadto wreszcie widzimy legendarnych rycerzy Jedi, wykorzystujących w konfrontacji miecze świetlne i Moc. Nie są oni jednakże niezwyciężonymi i zabójczo skutecznymi wojownikami.
Strony konfliktu
W Battlefront II istnieją cztery strony konfliktu. Są to:
Przestrzeń kosmiczna
W odróżnieniu od Battlefront, w Battlefront II możemy walczyć także w przestrzeni kosmicznej. W czasie rozgrywki staramy się zdobywać punkty za różne akcje. Walczymy do 180 punktów. Dla przykładu, za zniszczenie wrogiego myśliwca otrzymujemy 4 punkty, za zniszczenie tarcz wrogiego niszczyciela - 22 punkty etc. Do wyboru w hangarach niszczycieli mamy 4 różne jednostki.
Ponadto podczas bitew powietrznych każda frakcja ma okręt główny, na którym po zniszczeniu myśliwca rozpoczyna się grę. Ponadto na okręcie głównym można wejść do różnych pomieszczeń odpowiedzialnych za krytyczne lokacje na statkach, jak i przejąć działa niszczyciela. Poza okrętem głównym każda frakcja ma dwa okręty wsparcia.
- Republika
- Okręt główny - Gwiezdny Niszczyciel typu Venator
- Fregata 1 - Krążownik uderzeniowy typu Acclamator
- Fregata 2 - Krążownik uderzeniowy typu Acclamator
- Separatyści
- Okręt główny - Krążownik typu Providence
- Fregata 1 - Fregata typu Munificent
- Fregata 2 - Fregata typu Munificent
- Imperium
- Okręt główny - Gwiezdny Niszczyciel typu Imperial
- Fregata 1 - Gwiezdny Niszczyciel typu Victory-II
- Fregata 2 - Gwiezdny Niszczyciel typu Victory-II
- Rebelianci
- Okręt główny - Krążownik MC80
- Fregata 1 - Korweta CR90 lub Transportowiec średniego zasięgu GR-75
- Fregata 2 - Korweta CR90 lub Transportowiec średniego zasięgu GR-75
Jednostki
Republika
Nazwa | broń | ilość amunicji | dodatki |
---|---|---|---|
Żołnierz-klon | DC-15A, DC-15S | (DC-15A) - 244, (DC-15S) - nieskończoność | Detonator termiczny (3) |
Ciężka piechota | PLX-1, DC-15S | (PLX-1) - 7, (DC-15S) - nieskończoność | Detonator termiczny (3), HX2 (4) |
Strzelec wyborowy | Karabin snajperski DC-15x, DC-15S | (DC-15x) - 56, (DC-15S) - nieskończoność | Detonator termiczny (2), Automatyczna wieżyczka strzelnicza (1) |
Klon-inżynier | Shotgun | (Shotgun) - 320 | Spawak, Ładunki wybuchowe (4), Porcja życia i amunicji (5) |
Dowódca | Obrotowe działo blasterowe Z-6, DC-15s | (Obrotowe działo blasterowe Z-6, DC-15s) - nieskończoność | Tarcza antyatakowa (1), Droid zwiadowczy (1) |
Piechota powietrzna | Wyrzutnia jonowa, DC-17 | (Wyrzutnia jonowa) - 7, (DC-17) - nieskończoność | Detonator termiczny (4), Plecak rakietowy (12 sekund paliwa) |
Bohaterowie
Imię | Broń | Moc | Dodatki | Miejsce dostępu do bohatera |
---|---|---|---|---|
Obi-Wan Kenobi | niebieski miecz świetlny | Pchnięcie Mocą, rzut mieczem świetlnym | brak | Kamino, Mustafar, Naboo, Tatooine, Utapau, Gwiazda Śmierci |
Ki-Adi-Mundi | niebieski miecz świetlny | Przyciągnięcie Mocą, rzut mieczem świetlnym | brak | Mygeeto |
Aayla Secura | niebieski miecz świetlny, zielony miecz świetlny | Przyciągnięcie Mocą, rzut mieczem świetlnym | brak | Felucja, Pałac Jabby |
Mace Windu | purpurowy miecz świetlny | Pchnięcie Mocą, rzut mieczem świetlnym | brak | Coruscant, Geonosis, Yavin 4 |
Yoda | shoto | Pchnięcie Mocą, Przycięgnięcie Mocą | brak | Dagobah, Polis Massa, Kashyyyk, Tantive IV |
Separatyści
- Super battle droid - dobrze znany żołnierz armii Separatystów. Podstawowa jednostka bojowa. Wyposażony we wbudowany karabinek blasterowy, blaster o potrójnym strzale i wyrzutnię "lekkich" rakiet.
- Assault Droid - odpowiednik jednostki przeciwpancernej w Armii Republiki. Identyczne wyposażona.
- Assasin Droid - odpowiednik republikańskiego snajpera. Wyposażenie identyczne.
- Engineer Droid - odpowiednik mechanika z Armii Republikańskiej.
- Magna Guard - jednostka specjalna Separatystów. Używa wyrzutni granatów oraz wyrzutni rakiet jonowych.
- Droideka - jednostka specjalna Separatystów. Posiada działka laserowe, generatory tarcz etc.
Bohaterowie
Rebelia
- Rebel Soldier
- Wyposażenie:
- DH-17 (300 naboi)
- DL-44 (nieograniczona ilość)
- Detonator termiczny (4 sztuki)
- Wyposażenie:
- Rebel Vanguard
- Rebel Marksman
- Wyposażenie:
- E-17D (56 naboi)
- DL-44 (nieograniczona ilość)
- Detonator termiczny (4 sztuki)
- Automatyczna wieżyczka strzelnicza (1 sztuka)
- Wyposażenie:
- Rebel Smuggler
- Wyposażenie:
- CR-1
- Spawak
- Ładunki wybuchowe
- Porcja życia i amunicji
- Specjalne umiejętności:
- Dzięki spawakowi smuggler może naprawiać maszyny albo działa.
- Wyposażenie:
- Bothan Spy
- Wyposażenie:
- Bothański karabin (150 naboi)
- Tarcza lecznicza (1 sztuka)
- Bomba zegarowa (3 sztuki)
- Umiejętności specjalne:
- Dzięki tarczy leczniczej Bothan spy może regenerować zdrowie jednostek wokół siebie.
- Bothan spy może być niewidzialny. Jednorazowo może być niewidzialny przez 10 sekund.
- Aby móc grać szpiegiem trzeba zdobyć osiem punktów.
- Wyposażenie:
- Wookie Warrior
- Wyposażenie:
- Kusza energetyczna
- HH-4
- Droid zwiadowczy
- Detonatory termiczne
- Umiejętności specjalne:
- Żołnierz rasy Wookiee dzięki budowie swego ciała w mniejszym stopniu odbiera obrażenia.
- Aby móc walczyć Wookieem, trzeba zdobyć dwanaście punktów.
- Wyposażenie:
Bohaterowie
- Chewbacca
- Leia Organa
- Han Solo
- Wyposażenie:
- DL-44 (nieograniczona ilość)
- F-187 (nieograniczona ilość)
- Tarcza antyatakowa (1 sztuka)
- Ładunki wybuchowe (5 sztuk)
- Wyposażenie:
- Luke Skywalker
Imperium
- Stormtrooper
- Shock Trooper
- Scout Trooper
- Imperial Engineer
- Imperial Officer - jednostka specjalna. Wyposażenie: Blaster Dźwiękowy, wyrzutnia granatów, umiejętność zwiększania obrażeń sojusznikom.
- Dark Trooper - zmodyfikowany Jet Trooper. Większość wyposażenia ta sama, tylko inaczej działający plecak odrzutowy (skok, a nie lot).
Bohaterowie
Lokacje
Potyczki naziemne
Coruscant
Coruscant to wielka planeta-miasto, na której znajdowała się stolica Republiki, a następnie Imperium. Znajdowały się tam tak ważne budowle jak Świątynia Jedi czy Senat Galaktyczny. Planetę zamieszkiwało około 9 bilionów mieszkańców.
- Republika
- Leader - Mace Windu
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Darth Maul
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Palpatine
- Dostępne maszyny - Brak
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Luke Skywalker
- Dostępne maszyny - Brak
UWAGA: W trybie kampanii jest dostępna również walka na orbicie planety.
Dagobah
Dagobah to tajemnicza, bagnista planeta. Ciemna strona Mocy od wielu lat była silna na tej planecie. Na Dagobah swój trening przeszedł Luke Skywalker. Tam również swą pustelnię znalazł Yoda.
- Republika
- Leader - Yoda
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Grievous
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Darth Vader
- Dostępne maszyny - Brak
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Yoda
- Dostępne maszyny - Brak
Gwiazda Śmierci
Gwiazda Śmierci jest najgroźniejszą bronią Imperium. Miała zostać wykorzystana przez Imperatora do pokonania Sojuszu Rebeliantów. Została jednak zniszczona przez Luke'a Skywakera.
- Republika
- Leader - Obi-Wan Kenobi
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Darth Sidious
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Palpatine
- Dostępne maszyny - Brak
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Luke Skywalker
- Dostępne maszyny - Brak
Endor
Endor jest leśną ojczyzną przyjaznej rasy Ewoków. Była miejscem kulminacyjnej bitwy pomiędzy wojskami Imperium i Sojuszu Rebeliantów.
- Imperium
- Leader - Darth Vader
- Dostępne maszyny - AT-ST, Skuter repulsorowy 74-Z
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Han Solo
- Dostępne maszyny - Skuter repulsorowy 74-Z
Felucja
Felucia to tropikalna planeta. Tu zginęła Aayla Secura. Za panowania Imperium ukrywała się tu Shaak Ti.
- Republika
- Leader - Aayla Secura
- Dostępne maszyny - AT-RT
- Separatyści
- Leader - Jango Fett
- Dostępne maszyny - Droid NR-N99
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Chewbacca
- Dostępne maszyny - Aliance AAC-1
- Imperium
UWAGA: Dostępna jest również walka na orbicie tej planety.
Geonosis
Skalista planeta zamieszkiwana przez Geonosjan. Tu Separatyści tworzyli armię droidów. Na tej planecie miała miejsce pierwsza bitwa wojen klonów.
- Separatyści
- Republika
- Leader - Mace Windu
- Dostępne maszyny - AT-TE
Hoth
Planeta pokryta lodem i śniegiem. Na tej planecie Rebelia miała swoją bazę. Jednak gdy odkryło ją Imperium doszło do bitwy.
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Pilot Luke
- Dostępne maszyny - Ścigacze śnieżne
- Imperium
- Leader - Darth Vader
- Dostępne maszyny - AT-AT, AT-ST
UWAGA: Dostępna jest również walka na orbicie tej planety.
Kamino
Planetę pokrywa jeden wielki ocean. Żyjące tu istoty, Kaminoanie, specjalizują się w klonowaniu. Mistrz Sifo-Dyas zlecił im stworzenie wielkiej armii klonów dla Republiki.
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Han Solo
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Boba Fett
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Jango Fett
- Dostępne maszyny - Brak
- Republika
- Leader - Obi-Wan Kenobi
- Dostępne maszyny - Brak
Kashyyyk
Ojczysta planeta rasy Wookiee. W 19 BBY Rozegrała się tu bitwa pomiędzy Republiką i Separatystami.
- Separatyści
- Leader - Jango Fett
- Dostępne maszyny - Droid NR-N99, STAP
- Republika
- Leader - Yoda
- Dostępne maszyny - IFT-X, Skuter repulsorowy BARC
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Chewbacca
- Dostępne maszyny - Aliance AAC-1, Skuter repulsorowy BARC
- Imperium
- Leader - Boba Fett
- Dostępne maszyny - IFT-T, Skuter repulsorowy BARC
UWAGA: Dostępna jest również walka na orbicie tej planety.
Mustafar
Planeta pokryta wulkanami i rzekami płynącej lawy. Ostatnia siedziba Separatystów.
- Republika
- Leader - Obi-Wan Kenobi
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Darth Maul
- Dostępne maszyny - Brak
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Obi-Wan Kenobi
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Anakin Skywalker
- Dostępne maszyny - Brak
Mygeeto
Mygeeto to planeta, na której rozegrała się najdłuższa bitwa wojen klonów. Trwała ona aż dwa lata.
- Republika
- Leader - Ki-Adi-Mundi
- Dostępne maszyny - IFT-X
- Separatyści
- Leader - Generał Grievous
- Dostępne maszyny - Armored Assault Tank
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Luke Skywalker
- Dostępne maszyny - Aliance AAC-1
- Imperium
- Leader - Boba Fett
- Dostępne maszyny - IFT-T
UWAGA: Dostępna jest również walka na orbicie tej planety.
Naboo
Planeta pokryta trawiastymi równinami, górami i jeziorami. Zamieszkiwały ją dwie inteligente rasy: Ludzie oraz Gunganie.
- Republika
- Leader - Obi-Wan Kenobi
- Dostępne maszyny - All Terrain Recon Transport
- Separatyści
- Leader - Darth Maul
- Dostępne maszyny - Armored Assault Tank
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Księżniczka Leia
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Imperator
- Dostępne maszyny - Brak
Polis Massa
Jest to planetoida. To tu urodził się Luke Skywalker i jego siostra Leia Organa.
- Republika
- Leader - Yoda
- Dostępne maszyny - Armored Assault Tank
- Separatyści
- Leader - Darth Maul
- Dostępne maszyny - Armored Assault Tank
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Księżniczka Leia
- Dostępne maszyny - Aliance AAC-1
- Imperium
- Leader - Imperator
- Dostępne maszyny - Aliance AAC-1
Tantive IV
Okręt Raymusa Antillesa. To na tym statku w 0 BBY Leia uciekała przed Imperium.
- Republika
- Leader - Yoda
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Generał Grievous
- Dostępne maszyny - Brak
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Księżniczka Leia
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Darth Vader
- Dostępne maszyny - Brak
Tatooine
UWAGA: Dostępna jest również walka na orbicie tej planety.
Tatooine: Mos Eisley
Główny port kosmiczny na Tatooine. W jednej kantynie Luke Skywalker spotkał swojego przyszłego przyjaciela Hana Solo.
- Republika
- Leader - Obi-Wan Kenobi
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Darth Maul
- Dostępne maszyny - Brak
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Han Solo
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Boba Fett
- Dostępne maszyny - Brak
Tatooine: Pałac Jabby
Główna siedziba największego przestępcy w czasach Imperium, Jabby Hutta.
- Republika
- Leader - Aayla Secura
- Dostępne maszyny - Brak
- Separatyści
- Leader - Darth Maul
- Dostępne maszyny - Brak
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Luke Skywalker
- Dostępne maszyny - Brak
- Imperium
- Leader - Boba Fett
- Dostępne maszyny - Brak
Utapau
Planeta pokryta kanionami. Tu mistrz Obi-Wan pokonał Grievousa.
- Republika
- Leader - Obi-Wan Kenobi
- Dostępne maszyny - All Terrain Recon Transport, IFT-X
- Separatyści
- Leader - Generał Grievous
- Dostępne maszyny - Armored Assault Tank
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Han Solo
- Dostępne maszyny - Aliance AAC-1
- Imperium
Yavin 4
Jeden z księżyców gazowego giganta, Yavina. Miejsce tajnej bazy Rebeliantów w 0 BBY.
- Republika
- Leader - Mace Windu
- Dostępne maszyny - IFT-X, Skuter repulsorowy BARC
- Separatyści
- Leader - Darth Maul
- Dosepne maszyny - Armored Assault Tank, STAP
- Sojusz Rebeliantów
- Leader - Chewbacca
- Dostępne maszyny - Aliance AAC-1, Skuter repulsorowy BARC
- Imperium
- Leader - Boba Fett
- Dostępne maszyny - IFT-T, Skuter repulsorowy BARC
UWAGA: Dostępna jest również walka na orbicie tej planety.
Kampania
Od początku do końca kampanii gramy żołnierzami Legionu 501. Mamy możliwość uczestniczenia w wydarzeniach poprzedzających wojny klonów aż do zniszczenia II Gwiazdy Śmierci. Podczas bitew czasami otrzymujemy możliwość kierowania Jedi np. Ki-Adi-Mundi, który dobrze wykorzystany, może przesądzić o losach bitwy. W odróżnieniu od zwykłych akcji, w Kampanii wykonujemy zadania, a nie zabijamy boty. Zadania w Battlefront II są dość zróżnicowane np. zabić lidera, przejąć okręt lub zanieść ważne informacje na statek.
Misje w kampanii
Republika
- Geonosis - jest to w zasadzie jedynie prolog, który ma zapoznać gracza z grą.
Mygeeto: Amongst the Ruins
Jako jeden z członków 501 Legionu, zostałeś wysłany przez Kanclerza Palpatine'a na planetę Mygeeto, aby zdobyć kryształ potrzebny do superlasera, potężnej Gwiazdy Śmierci.
- Zadania:
- Przejmij centrum dowodzenia znajdujące się w centrum miasta.
- Zniszcz dwa działa przeciwlotnicze.
- Zniszcz generator pola siłowego umożliwiając szturm piechocie.
- Zajmij polowe centrum dowodzenia.
- Zniszcz drugi generator pola siłowego.
- Zniszcz dwa z czterech generatorów pola siłowego osłaniającego główne źródło energii fabryki droidów.
- Zniszcz główne źródło energii fabryki droidów.
- Zabierz kryształ potrzebny do superlasera i zanieś go do kanonierki, która stoi w miejscu gdzie zaczynałeś misje.
UWAGA: W trakcie gry możesz grać Ki-Adi-Mundim.
Orbita Coruscant: Desperate Rescue
Separatyści zaatakowali Coruscant i porwali Kanclerza. Jedi walczący na wielu frontach nie mogą przyjść na czas, by ratować przywódcę Republiki. Zadaniem "pięćset jedynki" jest jak najdłużej zatrzymać Separatystów i starać się odbić Kanclerza.
Felucia: Heart of Darkness
Na tropikalnej Felucji 182 Legion walczył przeciw droidom, lecz przegrał. Na ratunek przybywa 501 Legion, którego zadaniem jest pokonać na planecie armię droidów.
- Zadania:
- Dobiegnij do zniszczonej machiny AT-TE.
- Zabij 6 Acklayów.
- Obroń przez dwie minuty zniszczoną machinę przed atakiem droidów.
- Zaatakuj bazę Separatystów i zdobądź kryształ, by umożliwić uruchomienie zniszczonej maszyny.
- Zniszcz pięć dział wroga.
UWAGA: W trakcie gry możesz grać Aaylą Securą.
Orbita Kashyyyka: First Line of Defense
Rodzinna planeta Wookieech – Kashyyyk zniewolona przez Separatystów. Chcąc chronić swą armię droidów na planecie wojska Konfederacji ustawiły na orbicie Kashyyyka blokadę. Zniszcz za wszelką cenę okręt dowodzenia i złam blokadę Separatystów.
Kashyyyk: A Line in the Sand
Po przybyciu na powierzchnię Kashyyyka twój oddział musi wspomóc Wookieech w walce przeciw Konfederacji Niezależnych Systemów. Separatyści chcą zniszczyć rafinerie należące do Wookieech.
- Zadania:
- Utrzymaj wybrzeże dając czas na przygotowanie formacji Wookieem.
- Cofnij się do barykady i chroń Bazę Wookieech przed wrogim natarciem.
- Ochroń rafinerię należącą do Wookieech przed armią droidów.
- Po ochronieniu rafinerii przejdź do kontrofensywy i zdobądź wszystkie posterunki Separatystów.
UWAGA: W trakcie gry możesz grać Mistrzem Yodą.
Utapau: Underground Ambush
Szpiedzy Republiki odkryli kryjówkę generała Grievousa, który po ucieczce z bitwy o Coruscant schronił się na planecie Utapau. Wspomóż generała Kenobiego w walce przeciw dowódcy armii droidów.
- Zadania:
- Zdobądź posterunek Separatystów położony na południe od miejsca, w którym się znajdujesz.
- Rusz główną ulicą miasta przejmij posterunek znajdujący się obok tejże drogi.
- Przejdź do hangaru 10 i zdobądź znajdujący się tam posterunek.
- Powstrzymaj Grievousa przed zabiciem pozostałych żołnierzy.
- Zniszcz dwa działa przeciwlotnicze.
- Zniszcz główny reaktor pola siłowego w mieście.
UWAGA: W trakcie gry możesz grać Obi-Wanem Kenobim.
Rozkaz 66
Coruscant: Knightfall
Kanclerz Palpatine ujawnił swą prawdziwą tożsamość i wydał Rozkaz 66. Jako klon jesteś posłuszny rozkazom i pod wodzą Dartha Vadera ruszasz, by wytępić swych byłych dowódców.
- Zadania:
- Przejmij salę posiedzeń Rady Jedi.
- Idź do biblioteki Jedi.
- Ochroń zasoby biblioteki przed sabotażem Jedi.
- Zabierz holokron Jedi z centrum komunikacyjnego i zanieś go na werandę Świątyni Jedi.
- Zabij Jedi, który ukradł holokron i dostarcz artefakt z powrotem na werandę.
- Zabij trzech Mistrzów Jedi.
UWAGA: W czasie gry możesz być Anakinem Skywalkerem / Darthem Vaderem.
Imperium
Naboo: Imperial Diplomacy
Królowa Naboo Apailana zdradziła Imperium ukrywając na swej planecie Jedi ocalałych z zagłady. Zdław bunt i zabij zdradziecką królową.
- Zadania:
- Przejmij dwa posterunki w centrum Theed.
- Przejmij centrum dowodzenia Sił bezpieczeństwa Naboo.
- Zniszcz główny terminal danych sił bezpieczeństwa.
- Zabij Jedi ochraniających królową.
- Zabij królową Apailanę.
Orbita Mustafaru: Preventive Measures
Fabryka Gizora Dellso znajduje się na planecie Mustafar. Trzeba ją zniszczyć inaczej wyprodukuje nowe droidy, które ruszą do walki.
- Zadania:
- Zniszcz wrogi statek, który wylądował w twoim hangarze.
- Zniszcz 8 myśliwców wroga.
- Zniszcz tarcze wrogiego okrętu liniowego.
- Wleć do hangaru wroga, skradnij bombowiec i wróć na swój okręt.
Mustafar: Tying up Loose Ends
Wylądowawszy na planecie, trzeba przejąć kontrolę nad fabryką Gizora Dellso, a następnie ją zniszczyć.
- Zadania:
- Zajmij 3 wrogie posterunki.
- Zniszcz prototoypy droidów.
- Zanieś nadajnik na centralną antenę.
- Udaj się na obserwatorium.
- Zabij Gizora Dellso.
Kamino: Changing of the Guard
Kaminoanie rozpoczęli produkcje klonów, które miałyby zwyciężyć Imperium. Jak najszybciej ich powstrzymaj.
- Zadania:
- Przejdź w pobliże fabryki.
- Zniszcz konsolę.
- Zabierz kod DNA z wrogiego laboratorium i zanieś na statek.
- Przejmij centralny posterunek.
- Zniszcz 5 komputerów wroga.
- Zniszcz 2 wrogie okręty, latające nad polem bitwy.
UWAGA: W czasie gry możesz grać Bobą Fettem.
Death Star: Prison Break
Rebelianci wszczęli bunt na Gwieździe Śmierci. Powstrzymaj ich zanim przejmą kontrolę nad stacją.
- Zadania
- Idź do hangaru i spotkaj się z 501 legionem.
- Broń hangar przed Rebeliantami przez 2 minuty.
- Zajmij posterunek więzienny.
- Odbierz skradzione plany Gwiazdy Śmierci i zanieś na posterunek.
- Zajmij posterunek kontroli Superlasera Gwiazdy Śmierci.
- Zniszcz statek w hangarze, który przejęli Rebelianci.
- Zabij lidera Rebeliantów, Jedi.
Polis Massa: Birth of the Rebellion
Plany zdołały się przedostać z Gwiazdy Śmierci. Dowiedziano się, że trafiły one na planetoidę Polis Massa. Odzyskaj plamy i zniszcz bazę Sojuszu Rebeliantów.
- Zadania
- Zajmij posterunek wroga.
- Odbierz holodysk z danymi dotyczącymi Gwiazdy Śmierci.
- Broń posterunku przed atakami wroga przez 2 minuty.
- Zniszcz centrum informacji Rebeliantów.
- Odzyskaj hangar przejęty przez wroga.
Tantive IV: Recovering the Plans
Ktoś przeniósł plany na okręt Tantive IV. Dokonaj abordażu, odnajdź plany i porwij Księżniczkę Leię.
- Zadania
- Pzejmij posterunek w centralnej części statku.
- Idż do kabiny dowodzenia okrętem.
- Zniszcz konsole dowodzenia okrętem.
- Zabierz kody dostępu do okrętu i wróć do kokpitu.
- Znajdź i porwij Księżniczkę Leię.
UWAGA: W czasie gry możesz grać Darthem Vaderem.
Orbita Yavina IV: Vader's Fist Strikes Back
Odkryliśmy tajną bazę Rebelii na księżycu Yavin 4. Musimy dostać się na powierzchnię planety i zniszczyć bazę wroga.
- Zadania
- Zniszcz 5 wrogich transportowców, zanim skoczą w nadprzestrzeń.
- Zniszcz 2 Koreliańskie korwety.
- Zniszcz 10 myśliwców wroga.
- Zniszcz 4 ciężkie działa wroga.
- Zniszcz silniki wrogiego okrętu liniowego.
Yavin IV: Revenge of the Empire
Dotarliśmy na powierzchnię księżyca. Roznieś wrogów i zniszcz ich bazę.
- Zadania
- Zajmij 3 posterunki.
- Broń trzeciego posterunku przez 2 minuty.
- Weź bombę i zanieś pod wejście do bazy Rebelii.
- Zabij 3 rebelianckich przywódców.
Hoth: Our Finest Hour
Znaleźliśmy ostatnią bazę Rebelii. Jeśli teraz wygramy, będziemy rządzić całą galaktyką.
- Zadania
- Zajmij 2 posterunki wroga.
- Zniszcz generator tarcz.
- Zniszcz konsolę i uzyskaj dostęp do tylniego hangaru.
- Zajmij posterunek w drugim hangarze.
- Weź nadajnik i zanieś go pod wrogie transportowce.
- Chroń nadajnik przez 2 minuty.
UWAGA: W czasie gry możesz grać Darthem Vaderem.
Inne tryby gry
Instant Action
W tej rozgrywce to my decydujemy o wszystkich parametrach rozgrywki takich jak strona czy planeta.
Conquest
Jedna z rozgrywek typu Instant Action. Zarówno my jak i nasz przeciwnik mamy do dyspozycji 150 żołnierzy. Na początku obie walczące strony mają po jednym posterunku. Gra toczy się, aż któraś ze stron zdobędzie wszystkie posterunki lub straci wszystkie jednostki.
1-flag CTF
W tego typu rozgrywce tak jak w każdej innej mamy dwie walczące strony. Celem jest przyniesienie neutralnej flagi z określonego punktu do naszego posterunku i uniemożliwienie wykonanie tego zadania przeciwnikowi. Wygrywa ta strona, która pierwsza pięć razy przyniesie flagę do swojej bazy.
2-Flag CTF
Kolejna rozgrywka Instant Action związana z flagami. Tym razem każda strona ma własną flagę. Celem gry jest zabranie przeciwnikowi jego flagi i zapobiegnięcie tego samego jemu. Gra toczy się, aż któraś ze stron przyniesie wrogą flagę do swej bazy pięć razy.
Hunt
Hunt (Polowanie) to rozgrywka przypominająca nieco Conquest. W tym wypadku co najmniej jedną z walczących stron są rdzenni mieszkańcy planety. Podczas rozgrywki staramy się zestrzelić jak najwięcej przeciwników. Za każdego zabitego wroga dostajemy 1 punkt. Gra toczy się do 50 punktów. Planety na których dostępny jest tryb:
- Endor: Ewoki vs. Szturmowcy
- Geonosis: Geonosjanie vs. Klony snajperzy
- Hoth: Wampy vs. Żołnierze Rebelii
- Kashyyyk: Wookiee vs. IG-100 MagnaGuard
- Mos Eisley: Tuskeni vs. Jawowie
- Naboo: Gunganie vs. Droidy bojowe typu B2
- Rhen Var: Wampy vs. Żołnierze Rebelii
Galactic Conquest
To tryb, w którym walczymy o pokonanie przeciwnika i przejęcie galaktyki, gra opiera się na systemie turowym. Działa to na takiej zasadzie: na początku otrzymujemy duży statek np. Venator i lecimy w stronę jakiegoś układu. Kiedy dolatujemy, rozpoczyna się bitwa. Jeśli wygramy, planeta jest nasza, jeżeli przegramy, nasz statek zostaje zniszczony, i musimy wykupić nowy. Potem rozpoczyna się tura przeciwnika i tak w kółko aż któraś ze stron przejmie wszystkie układy planetarne. W przypadku spotkania się dwóch statków potyczka odbywa się w przestrzeni kosmicznej. Warunki wygranej są takie same jak na planetach - zniszczyć wszystkie jednostki wroga. Za każdą wygraną bitwę otrzymujemy kredyty, za które możemy wykupić nowe jednostki (na początku mamy tylko zwykłego żołnierza) oraz inne bonusy, które pomagają nam w misjach.
Rodzaje bonusów
- Energy Boost - Koszt 200 kredytów. Dodaje jednostkom siły życiowe, kiedy ich zdrowie jest niskie.
- Supllies - Koszt 200 kredytów. Dodaje twoim jednostkom amunicję.
- Garrison - Koszt 200 kredytów. Kiedy twoje siły spadną do 30 żołnierzy automatycznie dostajesz dodatkowych 30.
- Autoturrets - Koszt 400 kredytów. Twoje posterunki bronione są przez wieżyczki strzelnicze.
- Bacta Tanks - Koszt 400 kredytów. Przyspiesza regenerację życia twoich jednostek.
- Combat Shielding - Koszt 400 kredytów. Twoje jednostki posiadają o 40% życia więcej.
- Sabotage - Koszt 600 kredytów. Wszystkie pojazdy wroga (oprócz niszczycieli) mają obniżoną wytrzymałość do 20%.
- Enhanced blasters - Koszt 600 kredytów. Blastery mają zwiększoną siłę ognia.
- Leader - Koszt 800 kredytów. Umożliwia wprowadzenie do bitwy leadera np. Dartha Maula.
Ciekawostki
- Na konsoli PS2 można grać w trybie kooperacji (dwóch graczy na jednym ekranie).
- Mos Eisley jest jedyną mapą w Battlefront II, na której możemy walczyć w potyczce między bohaterami pozytywnymi, a negatywnymi.
Gry | Legendarne: Battlefront - Battlefront II - Battlefront: Renegade Squadron - Battlefront: Elite Squadron Kanoniczne: Battlefront - Battlefront II |
Powieści | Kompania Zmierzch - Oddział Inferno |